Rīgas 95. vidusskolas
Atbalsta personāla komanda ir skolas izveidota organizācija, kas savas kompetences ietvaros veic pedagoģiskās, sociālās un psiholoģiskās
palīdzības koordinēšanu un nodrošināšanu skolēniem, sniedz ieteikumu par atbilstošu pedagoģiskās, sociālās un psiholoģiskās palīdzības veidu bērniem ar mācīšanās vai citām grūtībām.
Atbalsta personāla darbības mērķis ir: palīdzēt skolēnam maksimāli sasniegt izglītības mērķus, sekmēt bērna iespējas veidoties par garīgi un fiziski attīstītu personību, attīstīt viņu par sabiedrībā dzīvotspējīgu cilvēku.
Atbalsta personāla komandas sastāvā ietilpst izglītības psihologs, speciālais pedagogs, sociālais pedagogs, medicīnas darbinieks, logopēds.
Atbalsta personāla komandas sēdes tiek sasauktas pēc nepieciešamības, bet ne retāk kā vienu reizi mēnesī.
Rīgas 95. vidusskolas Atbalsta personāla saraksts
Bruknas 5
Nr. |
Kab., amats |
Vārds, uzvārds |
Tālruņi |
Pieņemšanas laiks |
1. |
229., medmāsa |
Natalija Ļevašova |
67474194 |
Pr. - Pt.: 8.30 – 16.00 |
2. |
416., izglītības psiholoģe |
Marina Kacēna |
67474192 |
Pr., Ot., Ct., Pt.: 8.30 -15.30 |
3. |
416., sociālais pedagogs |
|
67474193 |
|
4. |
313. pedagogs karjeras konsultants |
Vladimirs Medvedevs |
|
Ct.: 9:00 -14:30
Pt.: 9:00 -14:30
|
Bruknas 3
Nr. |
Kab., amats |
Vārds, uzvārds |
Tālruņi |
Pieņemšanas laiks |
4. |
403., speciālais pedagogs |
|
26706273 |
Pr.: 8.30 -13.
Tr.: 8.30 -12.00
Ct.: 13.30 - 16.00 |
5. |
216., izglītības psiholoģe |
|
|
|
6. |
212., sociālais pedagogs |
Antra Kupčus |
67892342
67474223 |
O.: 9.00 - 11.00
Pk.: 11.00 - 14.00 |
7. |
312., medmāsa |
Stefanija Ļevčenko |
67474227 |
Pr. – Pk.: 8.00 - 16.00 |
8. |
232., logopēde |
Natālija Luņkova-Mareniča
Nataļja Artemenkova |
|
|
Kādos jautājumos sadarboties ar dažādiem speciālistiem skolā?
Izglītības psihologs:
~ Sniedz psiholoģisku atbalstu sarežģītās situācijās, piedāvā individuālas konsultācijas vai darbu atbalsta grupās, palīdz risināt emocionālos pārdzīvojumus.
~ Piedāvā informāciju par bērna attīstības īpatnībām.
~ Piedāvā skolotājiem un vecākiem metodes, kā novērst grūtības, kas saistītas ar bērna mācībām un uzvedību, palīdz veiksmīgāk veidot savstarpējās attiecības.
~ Piedāvā skolotājiem un vecākiem lekcijas un seminārus par dažādiem psiholoģijas jautajiem.
Sociālais pedagogs:
~ Informē un sniedz palīdzību sociālajos jautājumos.
~ Veic iespējamo riska grupas skolēnu sociālās dzīves analīze.
~ Palīdz risināt sociālo apstākļu radītos konfliktus starp skolu, ģimeni , pašvaldību, Bāriņtiesu, policiju u.c. institūcijām.
~ Apzina bez vecāku gādības palikušos bērnus, palīdzēt adaptācijas un sociālās rehabilitācijas procesā.
Medicīnas māsa:
~ Sniedz pirmo medicīnisko palīdzību.
~ Veic primāro profilaksi skolā.
~ Sniedz konsultācijas par bērnu higiēnas un fiziskās veselības jautājumiem.
Logopēds:
~ Konsultē vecākus, skolotājus un skolēnus par runas, rakstīšanas un lasīšanas traucējumiem, sniedz metodiskus norādījumus, kā šos traucējumus novērst.
~ Diagnosticē skolēna runas, rakstīšanas un lasīšanas traucējumus.
~ Konsultē mācību priekšmetu skolotājus gadījumos, ja bērns nespēj lasīt un rakstīt tradicionālajā izpratnē.
Speciālais pedagogs:
~ Palīdz apgūt mācību vielu
~ Izvērtē skolēnu mācīšanās grūtības un iesaka iespējamos palīdzības veidus.
~ Organizē individuālu vai grupu speciālās korekcijas darbu.
~ Sniedz konsultācijas skolēnu vecākiem un skolotājiem.